• Increase font size

Lasek Wolski

Email Drukuj
Kopiec Piłsudskiego

Mini wycieczka z Krzychem do Lasku Wolskiego w Krakowie połączona z przerwami rekreacyjnymi Mrugnięcie

Zobacz zdjęcia

Trasa:
Centrum, Sikornik, Wroni Dół, Kopiec Piłsudskiego, Chełm, Wały Rudawy, Strzecha.
Lasek Wolski - zjazd

Umówiliśmy się z Krzychem w okolicach mostu Grunwaldzkiego. Pojechaliśmy pod Kopiec Kościuszki od strony ulicy Królowej Jadwigi dość intensywnym podjazdem. Dalej szlakiem zielonym trawersującym zbocze, gdzie zatrzymaliśmy się na chwilkę w miejscu pełnym pagórków i dolinek. W połowie tej trasy podjechaliśmy na górę do deptaka asfaltowego. Dalej zjazd kamienistą drogą rokadową do szosy łączącej Wolę Justowską z Przegorzałami.

Kolejny etap do podjazd szlakiem niebieskim, poprzez Wroni Dół, do Krakowskiego Zoo. Stamtąd wygodnymi alejkami asfaltowymi dotarliśmy pod Kopiec Piłsudskiego. Po krótkiej przerwie i regeneracji zjechaliśmy na przełaj od strony zachodniej w kierunku Chełma. Zabawa była przednia - zjazd po sporej stromiźnie wśród liści i powalonych drzew.

Pod strzechą

W Chełmie zatrzymaliśmy się u wspólnych znajomych, skąd już trasą bardzo dobrze znaną, czyli ścieżką wzdłuż Rudawy, podjechaliśmy do stałego punktu końcowego czyli knajpki Pod Strzechą. Stąd wieczorem rozjechaliśmy się do domów.